+bjaalean Posted April 26 Share Posted April 26 Hei, ønsker å kjøpe 1 stk DAC Featherlite 8 mm NSL stangsegment, lengde er ikke så viktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
+jaknudsen Posted April 26 Share Posted April 26 Antar at du har sjekket Extremtextil? https://www.extremtextil.de/en/tent-poles/dac-featherlite-nsl/8-05mm.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
+bjaalean Posted April 26 Author Share Posted April 26 Ja, men takk for tips. Hadde håpet kanskje noen hadde ett ledd til overs , så man slapp å legge inn en ordre for bare 1 ledd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikke Posted April 26 Share Posted April 26 bjaalean skrev (6 timer siden): Ja, men takk for tips. Hadde håpet kanskje noen hadde ett ledd til overs , så man slapp å legge inn en ordre for bare 1 ledd. bjaalean skrev (12 timer siden): Hei, ønsker å kjøpe 1 stk DAC Featherlite 8 mm NSL stangsegment, lengde er ikke så viktig. Hei. La meg sjekke diameteren på noen stenger jeg har liggende på mandag. Er det 8mm alu så kan du få, hvis interesse. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
+bjaalean Posted April 26 Author Share Posted April 26 Sjekk det gjerne ut, trenger ikke være DAC som spesifisert egentlig , viktigste er at det er en 8mm 🙏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
langen Posted April 29 Share Posted April 29 Hei @bjaalean, jeg planlegger en Extremtextil-ordre i en ikke altfor fjern fremtid, så hvis det ikke er megahast kan jeg nok legge på et 8mm-segment på ordren. PM hvis det er interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikke Posted April 29 Share Posted April 29 bjaalean skrev (På 26.4.2024 den 22.53): Sjekk det gjerne ut, trenger ikke være DAC som spesifisert egentlig , viktigste er at det er en 8mm 🙏 Det var dessverre 8.6mm stenger. Happy hunting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts