Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Recon Pack 125L


Fjellfant

Anbefalte innlegg

Spurte i en butikk i går angående bestilling av recon pack.

Tidligste levering var i uke 15-16, Norrøna var tom på lager. (Stor etterspørsel? Lite lager?)

Noen som vet om butikker som har den inne?

Positive og negative erfaringer med denne sekken ønskes også.

Mvh

Fjellfant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en Recon pack! vurderer å selge den!! er veldig fornøyd med selve sekken, men den passer ikke til ryggen min :P

allerede i 6. klasse sa legen til meg at jeg har "rar og kronglete rygg, vanskelig å si om du blir plaget med den" vell 20år og 2 ryggoperasjoner sener så vet jeg svaret 8)

Har hatt sekken i et og et halvt år, den er ikke så alt for mye brukt! den har noen riper i lakken på ramma ellers "som ny"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer at den er vurdert der!! Men prisen som er oppgitt der må da være for lav??

jeg finner den ikke til under 4399.- på nettet !

På norrøna sin hjemmeside står den oppgitt til 4799.-

dersom noen vet om butikker som selger norske merkevarer som norrøna til såpass reduserte priser vær så snill å legge ut en link eller adresse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut...

www.skovdenatur.nu

Svensk webbshop som selger Recon Pack for 4495 svenske kroner.

De shipper også til Norge, men bestillingen må da gjøres via telefon.

Skulle tro at med omregning av valuta pluss frakt, så lander prisen på relativt billig allikevel.

Jeg har selv kjøpt min recon pack derifra uten noe problem.

Nå bor jeg iogforseg i Stockholm, men det skal som sagt ikke være noe problem å sende over grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm, mht slitestyrke ligger jo Recon Pack et kvantesprang bak "verdens sterkeste" sekk, Berghaus Vulcan.

Når ikke jeg har vært istand til å ta livet av Vulcan, klarer ingen det!

Subjektivt opplevd med begge produkter iløpet av siste, Vulcan 14 år og og RP i 11 år.

ER du jeger med minisekk, hagle, masse ammo, telt mm inni, eller reinsjeger, velger du RP.

Er du derimot fjellvandrer over Finnmarksvidda/Hardangervidda/Børgefjell etc, velg heller 3 kg egenvekt sekker.

RP er utmerket til sitt bruk, men for den vanlige fjellvandrer inntil 7-10 dager er den, etter mitt syn, altfor tung! Vi snakker om 2 dagsrasjoner ekstra nå.

Kjenner ikke nyere storsekker, sikkert kommet mange bedringer, men egenvekt over 3 kg er voldtekt av egen kropp for 10 dagersturer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.