Gå til innhold
  • Bli medlem

Hei skal kjøpe meg ett stormkjøkken og lurer på er det bra??se bildet og teksten


Anbefalte innlegg

Hei skal kjøpe meg ett stormkjøkken fra biltema og lurer på m det er bra kvalitet?? pluss att jeg har beskrivelsen her :) Stormkjøkken, 9 deler

Av aluminium. Vekt: kun 0,9 kg. 2 kasseroller, kaffekjele, stekepanne, vindskjerm, brenner (regulerbar med skrulokk), håndtak og bærerem.

post-2486-133474452853_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke til nøyaktig dette produktet, men en kamerat av meg kjøpte stormkjøkken på Clas Ohlson.

La meg si det slik: ALDRI mer.

Kjelen, grytene og panna tålte rett og slett ikke bålvarme! De ble deformert av varmen! Et helt elendig produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=4470

Jeg har ikke testet steikepanna, og bare kokt på spritbrenner med kjelen, da holder det greit, men det er tynnere gods, og vil antagelig slå seg ved sterk varme fra bål eller muligens også fra en primus.

Jeg bruker ikke å lage mat over bålvarme, men ellers vil jeg ikke være redd for noen småbulker.

Det er klar sammenheng mellom pris og kvalitet. Er du gramjeger, er jo Biltema lettest. Skal du bruke det mye er det en annen sak. Biltemas andre stormkjøkkenmodell virker identisk med Clas Olsson sitt.

Her må du altså vurdere bruk og økonomi.

Forøvrig er det vel egentlig bare Trangia som har klart seg i mange år i markedet.

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bruke det en del så gå for Trangia, det har mange hatt i årevis. COOP OBS pleier å ligge gunstig i pris.

Så kan du selvsakt velge mellom et utall med kjeleutførelser, Vanlig aluminium, duosal "teflon" osv

Set på trangia.se.

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste akkurat att trangia og biltema var akkurat det samme men biltema har 1 ting mere (og det er ett lokk til begge kjelene) det har ikke trangia demm har samme kvalitet jeg kødder ikke.men hvet noen av dere hva det billigste telte lillehammer selger??(send med ett bilde takk hvis du har:) eller finner)du ser lokket på bildet :D

post-2486-13347445288_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.