Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken rute gjennom Jotunheimen


Martin HJ

Anbefalte innlegg

Blir en vandretur med telt og fiskestang i Jotunheimen fra Turtagrø til Gjendesheim, enten i år eller neste år. Og lurer på hvilken rute som er finest å velge når det kommer til landskap, natur og fiske.

Da tenker jeg på hvilken dal burde jeg velge etter Keiserpasset og Gjertvassdalen? Skogadalen til Veslådalen og Gjendebu, eller Storutladalen og Rauddalen til Veslådalen og Gjendebu?

Håper noen kan gi meg en pekepinn på hvor og hvorfor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Martin HJ skrev (3 timer siden):

Fikk svar eksternt, da det ikke kom noe herifra. Da blir det Storutladalen som blir valget.

Fint du la inn tilbakemelding selv om det ikke kom noe svar her. 

God tur, og så håper jeg at du tar deg bryet med en turrapport etter endt tur. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Walle said:

Fint du la inn tilbakemelding selv om det ikke kom noe svar her. 

God tur, og så håper jeg at du tar deg bryet med en turrapport etter endt tur. 

Ja det blir turrapport, bare med filmkamera og ikke fotokamera. Har gått over til video fra foto, så kommer nok en innholdsrik film fra denne turen på YouTube når den tid kommer - som med andre turer fremover. Men er litt usikker på om det er innafor å linke til egne turfilmer på YouTube her inne, vil ikke skape noen dårlig stemning på et ellers veldig bra forum. Men følger du med på YT så dukker det opp der hvertfall  😊

Endret av Martin HJ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin HJ skrev (På 5.6.2023 den 18.25):

Men følger du med på YT så dukker det opp der hvertfall  😊

Link til YT-kanal?

Må jo være innafor å legge link til YT i "hvor har du vært på tur idag" hvis du poster turrapporter i form av YT-filmer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin HJ skrev (29 minutter siden):

Jeg vet ikke, kan jo høre med @Kjell Iver - Er det innafor?

En link til en youtubefilm vil vel generere samme type både klikk og og kommentarer som en skriftlig turrapport, så med mindre skjermtid på siden er en stor del av det som styrer annonseintjeningen kan jeg i så fall ikke forstå hvordan det kan være et problem. Kan man fremdeles "embedde" youtubevideoer i en post her så fjernes vel den problematikken også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver skrev (2 timer siden):

Det er selvsagt innafor med video og lenker. Det er derfor vi er her.
Det er for øvrig svært lite inntjening på forumet - det er hånd til munn og knappest det.

Desto større grunn til å sette pris på tilbudet og arbeidet du og resten av gjengen står for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.