Gå til innhold
  • Bli medlem

Maitur med telt i Fidjadalen.


REJOHN

Anbefalte innlegg

Annonse
rayun skrev (33 minutter siden):

Vel gjennomført @REJOHN og for en plass og sette camp😀  Siden jeg ikke opplevde å bli kastet stein etter, syns jeg dette så veldig idyllisk ut. Takk for at du delte👍

Det er virkelig en flott plass, og litt senere trekker de underjordiske lengre inn i fjellet....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luesveis skrev (26 minutter siden):

Imponerende, og vel gjennomført!

Selv er jeg bare nærmere 60 enn 50, likevel kjenner jeg på at jeg må få unna en del drømmeturer før helsa og alderdommen tar meg.

20 år gir mange muligheter for flotte turer  -'.det er bare å stå på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luesveis skrev (56 minutter siden):

Imponerende, og vel gjennomført!

Selv er jeg bare nærmere 60 enn 50, likevel kjenner jeg på at jeg må få unna en del drømmeturer før helsa og alderdommen tar meg.

Jeg har ikke bikket 40 en gang og strever litt med midtlivskrise og en sterk følelse av dårlig tid før eventyret er over 😅 Ikke nok tid til å besøke alle verdens vakre steder, og nå må det prioriteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

maxkrone skrev (3 timer siden):

Gøy å lese Rejohn! Vil svært gjerne ta denne turen selv. Dette var god inspirasjon. Takk for at du deler

Mange takk. skikkelig hyggelig å høre.

Turen inn til Huldrehaugene er flott, men det er også mulig å gå fra Hunnedalen og ned til Eikeskog. Dalen er flott hele veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.