Gå til innhold
  • Bli medlem

Hammocking.no, erfaringer?


Hege P.

Anbefalte innlegg

Jeg har handlet hos dem før, og alt har fungert greit. Men nå undrer jeg litt. Ordre, som er oppført som "på lager", ble bestilt søndag 23. april. I dag, fredag 5. mai er den enda ikke sendt fra butikk. Men betaling står som "bokført" i min nettbank. For noen dager siden sendte jeg dem en mail og etterlyst ordren, og med beskjed om å kansellere ordren. Blir alltid irritert når en vare er på lager, men ikke blir sendt til mottaker i løpet av ei uke. Intet svar.

Ny etterlysning ble sendt. Intet svar. Helt taust. Og i butikken står ordren som "Mottatt -ikke sendt". Fortsatt, etter snart 14 dager. Og varen er altså på lager og bør kunne sendes ut. Forsinkelser kan selvsagt skje, men i så fall er de fleste flinke til å informere kunden. Ikke i denne saken.

Så jeg lurer, er det noen som kjenner til denne butikken og vet hva som skjer? Det kan jo være skjedd noe innehaver ikke har kontroll over, så dette er ikke en klage. Jeg bare undres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

En liten oppdatering:

Ordre ble som nevnt sendt fra nettbutikken med adresse i Sandefjord 5. mai. I dag, 15 .mai er den fortsatt ikke mottatt (pakke i postkassen). Jeg har sendt epost og etterlyst info, men hittil intet svar. Uansett årsak, de har mistet en kunde. De brukte jo nesten 14 dager på å få den sendt også, til tross for at den angivelig var på lager.

Fra nettbutikkens hjemmeside:

"Levering

Normalt har du varene på postkontoret 2-3 dager fra vi har mottatt din bestilling. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.."

Og varen er fortsatt på lager..

  • Trist 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.