Gå til innhold
  • Bli medlem

Helly Hansen - RESISTOR BACKPACK


tshansen

Anbefalte innlegg

67511_990-2-main.jpg.webp.43b24bae406535c0ee14ef0552c04574.webp

67511_990-4-back.jpg.webp.2f65d678f217e09d53c129abfc8efd13.webp

Er det noen her inne som har erfaring med Helly Hansen sine ryggsekker? 
Selv har jeg en Osprey 40L som jeg er godt fornøyd med (veldig god å være på ryggen) Men denne fra Helly Hansen får jeg til langt hyggeligere pris 

Kommer ikke fram på siden om det er mulig å justere ryggen i forhold til selene på denne 🤔 Men jeg får inntrykk av at den er mer vanntett enn Osprey sekken min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan justere ryggen, kunne i alle fall det på 45 liter versjonen av sekken. Tør ikke å påstå at jeg har erfaring med den for "erfaringen" min tilsvarer å prøve den med noen få kilo vekt vekt i 30 sekunder.

 

Sliter egentlig litt med å si noe om den, prøvde den i fjor og da fremstod den som en helt grei ryggsekk. Kvaliteten virket ok. Men det var ikke noe som skilte seg ut med den.

 

Den virker som den satt greit, men ikke fantastisk.

Den var ikke lett, men heller ikke tung.

Den hadde lufting, men luftingen var sånn "grei nok".

 

Men jeg har ikke noe negativt å si om den heller, den var bare "helt grei".

 

Hvis jeg sammenligner med Osprey Talon (som jeg har i 33L versjon selv, men som også finnes i 44L versjon) så veier en Talon 44L ca det samme, koster litt mer og skikkelig god lufting i ryggen. Jeg bryr meg veldig mye om luftingen så jeg hadde nesten garantert brukt litt ekstra på en Talon, men det blir jo personlig det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.