Gå til innhold
  • Bli medlem

Alpina BC Outlander -- små i størrelsen?


kbruaz

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg fjellski med Rottefella BC Manuell-bindinger. I den anledning ser jeg etter fjellskisko. Jeg er godt fornøyd med mine romslige Alpina-sko (str. 44) som jeg bruker til vanlige langrennsski. Jeg tenkte at 44 ville være stort nok også hva BC-sko angår, så jeg kjøpte et par Madshus Vidda-sko 44 på tilbud på den lokale sportsbutikken. (Hadde ikke tid til å prøve dem i butikk før jeg dro hjem med dem.) Nå viser det seg at de både er altfor små og altfor smale. (Ser også at de har fått negative anmeldelser på nettet.) 

Alpina BC Outlander ser lovende ut (og har angivelig "bred lest"), men burde jeg satse på 45? Jeg bruker tykke sokker (eller to par) i mine vanlige langrennsskisko fra Alpina, som altså er i str. 44. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.