Gå til innhold
  • Bli medlem

Mørkepadling


Lars

Anbefalte innlegg

Å padle i mørket gir en helt ny dimensjon til naturopplevelsen, og stiller også litt andre krav. I denne artikkelen - "ABC til mørkepadling" - har jeg prøvd å redegjøre for dette:

http://www.adrenaline.no/padle/2007/morkepadling/index.htm

Blant annet kan du være med på fullmånesafari, noe som er skikkelig undervurdert:

maanesafari.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse
Der jeg bor, ..
Ser du bor på Færøyene.

Nå går jeg litt utenfor denne trådens tema, men det hadde vært artig om du i en annen tråd, (eller her) beskrev padlemiljøet på Færøyene. Er det stort miljø, muligheter for å leie kajakk... Er det fjell rett ned i havet, eller strender å komme seg på land på? Hvilken tid av året er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Padla hjem fra fest midt på natta en gang, ca 6 kilometer - stup mørkt og med noe promille ca 1. september. Kanskje ikke helt trygt uten lykt eller noe. Jeg så lite og bommet litt så jeg røyk på land en plass der jeg ikke trodde det var land. Stemningsfulle og litt skremmende skrik av hegrer flerret nattestillheten. Men det gikk bra. Det vanskeligste var faktisk å fomle seg opp den bratte stien fra sjøen og hjem uten lykt. Kanskje jeg forsøker meg på noe slikt en annen gang også om padlelysten kommer tilbake og Cindy ikke blir solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.