Gå til innhold
  • Bli medlem

Har noen testet disse hanskene? "Arctic thermo"


Heltenraymond

Anbefalte innlegg

Annonse

Ingen erfaring, men disse får man kjøpt "overalt" på nett, på billigsider som feks eBay, Amazon osv. Så er garantert noe billig Kina-vare, som mest sannsynlig ikke har veldig god kvalitet.
https://www.ebay.com/itm/374394330554
https://www.amazon.com/Thermohandz-Thermal-Gloves-Waterproof-Windproof/dp/B0BMLKN67B

Og kun utifra den informasjonen, hadde hvertfall jeg gått for noe annet...
_____________________________________________________________________________________________

Hvordan fant jeg ut at disse blir solgt "overalt" på nett?
Jeg tar et av produktbildene, og gjør et Google bilde-søk (Google Lens heter det vel nå), og man får opp maaaange sider som bruker samme produktbilde, og som selger disse hanskene.
-> Link til søket <-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dårlige greier.

Skal man ha gode hansker har jeg god erfaring med kvalitet. Hestra og Norrøna har jeg god erfaring med, alt annet billig tull ligger i en kasse eller er kastet for lengst.

Arbeidshansker og montasjehansker fra ahlsell eller clas ohlson/biltema kommer i både forete, uforete og evt. vanntette utgaver. Fin til arbeid ute året rundt, knyting av tau, høgging av ved, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.