Gå til innhold
  • Bli medlem

Utrolig provoserende av Helsport!


Myriameter

Anbefalte innlegg

Annonse
SnorreL skrev (2 timer siden):

I dag må heller ikke jeg logge inn. Måtte i går. Og nei, er ikke innlogget fra i går. 

Sendte dem en link til tråden her samtidig som jeg selv postet i går kveld. :-) Svar i dag:

Sitat

Takk for din henvendelse.

Det var et feil på nettsiden vår og den blir fikset etter noen timer.
Du finner Outlet her: https://www.helsport.com/no/outlet/

 

Endret av zimwalker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhell? 


Så nettsidene deres genererte ved et uhell en melding om at du måtte logge inn for å se de beste produktene og outleten? 

Jeg har drevet nettsider noen år, men ingen av plattformene har såpass med AI-teknologi at de genererer den typen innlogging og meldinger.

Hahahaha. Nice try......

Endret av Espen Ørud
  • Hehe 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Ørud skrev (På 3.2.2023 den 7.41):

Så nettsidene deres genererte ved et uhell en melding om at du måtte logge inn for å se de beste produktene og outleten? 

De sa at  "det var en feil på nettsiden vår", men de burde nok ha sagt at det var en "fullstendig skivebom fra vår side". 

Tror ikke de er dum de på Helsport, bare at de hadde  litt uflaks når de tenkte. ;-)

Endret av zimwalker
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.