Jump to content
IGNORED

Kake på tur

Myriameter
 Share

Recommended Posts

elgen skrev (11 timer siden):

Hei

Hvis man vil gjøre noe kake selv, så er Delfia-kake jo en kaloriebombe basert på fett! Ellers finnes ulike oppskrifter på nett forLogan brød mm., som kan bli ganske kakeaktig med mye rosin, fiken, nøtter, havreryn, kokos, honning mm. Har bakt det noen ganger. Men alt det gode innhold har en bi-effekt i det det setter godt gang i peristaltikken i tarmen!

Elgen

Delfiakake på tur er heilt supert, har nytta det innimellom på lengre skiturar. Godt og energirikt, og medfører ofte oppstemt turfølgje :)

• Like 1
  • Haha 1

Annonse
rayun skrev (2 timer siden):

Og ikke minst kransekake, min klare favoritt på vintertur. Heldigvis greier vi aldri å spise opp hele og da legges resten i fryseren og en ring, eller to havner i sekken.

Innhold varierer mellom hjemmelaget og kjøpekake, men også mellom de forskjellige kjøpevariantene. Den er uansett helt oppe og nikker og gir en skikkelig boost uten å bli for mektig. (syns jeg)

Også konge! Julas restar ligg i frysaren og ventar på tur! :)

• Like 1

Eg for min del diggar både ostekakesjokoladen, Delfiakake, kransekake, kransekakemasse og marsipan av høg kvalitet på tur. 

Soler også komaposane mine med små bitar av lakrisfudge, berre fordi det smakar annleis. Det er deilig med variasjon! 

Skal ein ha reine kaloriar kan ein no berre ta med selolje eller cocosa å drikke reint. Men smak og måltid er no hyggeleg 😁

• Like 1