Gå til innhold
  • Bli medlem

Skallbukse med kneputer?


Mærtha

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om noen solide skallbukser med seler, glidelås hele veien fra låret og ned og kneputer/isolasjon i knærne, slik at man kan sitte på knærne på kaldt/vått underlag?

Har ei svigerinne som i mange år har hatt ei bukse fra Bergans som har oppfylt alle disse kravene, men som etter hvert både har blitt utslitt og gått ut av produksjon etter det vi har klart å finne ut. Skulle gjerne ha hjulpet henne med å finne seg ny bukse. 😊 Hvis hun må fire på noen av kravene, så tror jeg glidelåsen langs siden ryker før kneputene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mærtha skrev (48 minutter siden):

Hei!

Er det noen som vet om noen solide skallbukser med seler, glidelås hele veien fra låret og ned og kneputer/isolasjon i knærne, slik at man kan sitte på knærne på kaldt/vått underlag?

Har ei svigerinne som i mange år har hatt ei bukse fra Bergans som har oppfylt alle disse kravene, men som etter hvert både har blitt utslitt og gått ut av produksjon etter det vi har klart å finne ut. Skulle gjerne ha hjulpet henne med å finne seg ny bukse. 😊 Hvis hun må fire på noen av kravene, så tror jeg glidelåsen langs siden ryker før kneputene.

Artig at denne ble postet nå :) har akkurat lagt inn to biter av et tynt underlag i holdrene på knærne min i  Klatremusen Frekke bukse :) den har glidelås langs sidene, er en veldig slitesterk bib, bruker denne for det meste, da jeg driver litt med hundekjøring, og er meget slitesterk, ellers har jeg en bib fra Fjellreven som du kan legge in padding bade i rompe og på knærne.

God Jul!

Endret av Tom B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom B skrev (30 minutter siden):

Artig at denne ble postet nå :) har akkurat lagt inn to biter av et tynt underlag i holdrene på knærne min i  Klatremusen Frekke bukse :) den har glidelås langs sidene, er en veldig slitesterk bib, bruker denne for det meste, da jeg driver litt med hundekjøring, og er meget slitesterk, ellers har jeg en bib fra Fjellreven som du kan legge in padding bade i rompe og på knærne.

God Jul!

Takk for gode tips, og god jul! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mærtha skrev (7 timer siden):

Takk for gode tips, og god jul! 😀

https://www.fjellsport.no/merker/klattermusen/klattermusen-freke-2-0-salopette-regular-m-s-raven?channable=01384b6964003130372d39353236ec&variantId=107-9526&gclid=CjwKCAiAqaWdBhAvEiwAGAQltg_AMOcwmLWaGJs32uiqNGXzEE-QsbEcJagHBG5HysPCQJFkSI3tCRoCFG4QAvD_BwE

Nikke skrev (På 1.11.2022 den 17.49):

Du endte opp med et flott telt som du kommer til å få glede av i mange år! Godt du for eksempel styrte unna Ringstind. Når det gjelder Terra Nova så lager de gode telt. Men, skulle det skje noe i forhold til en eventuell reklamasjon, så er det litt mer tungvint. Snakker av erfaring da en stang knakk på et telt jeg kjøpte fra det store utland.

Del gjerne bilder!

 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.