Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken packraft?


Lise933

Anbefalte innlegg

Hei,

Har veldig lyst å kjøpe packraft i julegave til min samboer, men usikker på hvilken. 

Bruket vil kun være til å fiske på stille vann, og forflytte seg. Han går gjerne lengre turer over dager, så vekt er utrolig viktig. Pris må også være overkommelig. 

Noen med gode tips her? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes en del andre tråder på forumet som går gjennom de mest aktuelle packraftene. Oppsummeringen er vel at man får det man betaler for og at lengde er litt smak og behag! Blir vel fort en MRS eller en Kipara spør du meg, så det kan være greie søkeord å sjekke ut!:)

Denne tråden går gjennom en del:

https://www.fjellforum.no/topic/54404-hjelp-til-valg-av-packraft/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei. De har jo Monsen sin Tana 225 på Sports Outlet til under 6 tusen kr. Jeg kjøpte Monsen Rivercrosser der i høst med 25 % rabatt som de da hadde på hele butikken på Strømmen. Kanskje det kommer en god pris under Black Friday nå?

Monsen Tana 225 er vel samme type som Kipara 225 som de faktisk har på deres Outlet til 3.995,- nå. Billigere blir det ikke.

Lykke til😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise933 skrev (På 31.10.2022 den 13.02):

Hei,

Har veldig lyst å kjøpe packraft i julegave til min samboer, men usikker på hvilken. 

Bruket vil kun være til å fiske på stille vann, og forflytte seg. Han går gjerne lengre turer over dager, så vekt er utrolig viktig. Pris må også være overkommelig. 

Noen med gode tips her? :-) 

https://backpackinglight.no/collections/ultralette-packrafts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skal handle meg en Packraft til Fjell/Skogsvann og mulig også litt transport i sjøen ved Østfoldkysten etter litt sjøørret nær land. Den skal også være med til Øst-Finnmark sommerstid, men det er også fjellvann som gjelder der, ikke elver. Sliter veldig med å bestemme meg for hvilken jeg skal handle. Sett på Vega Designs Nordmarka 270, Norsraft Viking, JAVRI 260. Noen med erfaring som har noen tanker de vil dele eller har andre forslag så er jeg lydhør for det.

Endret av Pronto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.