Jump to content
IGNORED

Hvilken packraft?

Share

Recommended Posts

Hei,

Har veldig lyst å kjøpe packraft i julegave til min samboer, men usikker på hvilken. 

Bruket vil kun være til å fiske på stille vann, og forflytte seg. Han går gjerne lengre turer over dager, så vekt er utrolig viktig. Pris må også være overkommelig. 

Noen med gode tips her? :-) 

Annonse

Finnes en del andre tråder på forumet som går gjennom de mest aktuelle packraftene. Oppsummeringen er vel at man får det man betaler for og at lengde er litt smak og behag! Blir vel fort en MRS eller en Kipara spør du meg, så det kan være greie søkeord å sjekke ut!:)

Denne tråden går gjennom en del:

https://www.fjellforum.no/topic/54404-hjelp-til-valg-av-packraft/

• 3 weeks later...

Hei. De har jo Monsen sin Tana 225 på Sports Outlet til under 6 tusen kr. Jeg kjøpte Monsen Rivercrosser der i høst med 25 % rabatt som de da hadde på hele butikken på Strømmen. Kanskje det kommer en god pris under Black Friday nå?

Monsen Tana 225 er vel samme type som Kipara 225 som de faktisk har på deres Outlet til 3.995,- nå. Billigere blir det ikke.

Lykke til😃

Lise933 skrev (På 31.10.2022 den 13.02):

Hei,

Har veldig lyst å kjøpe packraft i julegave til min samboer, men usikker på hvilken. 

Bruket vil kun være til å fiske på stille vann, og forflytte seg. Han går gjerne lengre turer over dager, så vekt er utrolig viktig. Pris må også være overkommelig. 

Noen med gode tips her? :-) 

https://backpackinglight.no/collections/ultralette-packrafts