Gå til innhold
  • Bli medlem

Wechsel Bella 1.5 (1.4KG) Vil løfte litt fokus til dette teltet, som er imponerende lett og et godt design


Simen95

Anbefalte innlegg

1.4 KG semi frittstående telt, inner og yttertelt slås opp sammen, tåler nok det aller meste av vind. Blanding av mesh og solid innerduk.

Ca 4500kr, litt av det dyrere slaget. Designet av kvinner for kvinner. Tenkte mange av dere hadde interesse av dette teltet! Veldig god vekt etter min mening.

Skulle ønske flere telt produsenter lagde telt hvor både inner og ytterduk ble slått opp samtidig, er ikke alltid så tørt her til lands. 
(Litt ironisk siden Hilleberg telt gjør det og aller fleste bruker de, men ja :D)

 

Screenshot_131.png

Screenshot_132.png

Screenshot_133.png

  • Forvirret 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
zimwalker skrev (Akkurat nå):

Er dette teltet bedre ved hoftene og smalere ved skuldrene, eller er det andre grunner til at det passer bedre for kvinner?

Ikke spørr meg, deres markedsføring ikke min! :) Syntes det var rart selv. Tror Wechsel ga ansvaret til 2 kvinner å produsere et telt, og deres mål var å lage et lett telt for kvinner for bikepacking og backpacking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen95 skrev (8 minutter siden):

Ikke spørr meg, deres markedsføring ikke min! :) Syntes det var rart selv. Tror Wechsel ga ansvaret til 2 kvinner å produsere et telt, og deres mål var å lage et lett telt for kvinner for bikepacking og backpacking. 

Fra:https://www.wechsel-tents.de/en/tents/zerog-bella-231055/

Sitat

Bella was co-created by WECHSEL and the German based “Club der AbenteurerINNEN” (a club for female adventurers), with a focus on weight, packing dimensions, flexible space arrangement and a quick setup.

Så at det er et 1.5 persons tent handler da heller ikke om at det er spesielt tiltenkt gravide. :-)

Fint at det kommer flere slike på markedet, Hilleberg trenger nok litt mer konkurranse på den fronten (sa han med boden full av Hilleberg-telt)

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zimwalker skrev (3 minutter siden):

Fra:https://www.wechsel-tents.de/en/tents/zerog-bella-231055/

Så at det er et 1.5 persons tent handler da heller ikke om at det er spesielt tiltenkt gravide. :-)

Fint at det kommer flere slike på markedet, Hilleberg trenger nok litt mer konkurranse på den fronten (sa han med boden full av Hilleberg-telt)

Nei kanskje teit å inkludere for min del i posten, skrev bare det jeg hørte i YouTube filmen haha :D . Men ja, gjerne fler 1.5P telt. Liker veldig godt telt med kombo av mesh og solid innerduk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.