Gå til innhold
  • Bli medlem

Tind stoler


Frydenlund

Anbefalte innlegg

Annonse

Uten å vite helt sikkert tipper jeg det er en re-brandet variant av stolene du får på Aliexpress eller E-bay. (eks. LINK)

Jeg har hatt slike stoler med både høy rygg og lav rygg, og har vært fornøyd med kvaliteten. Foretrekker de med lav rygg, men det er nok smak og behag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring fra de stolene der desverre. Ser de har oppgitt vekt på 100kg. Det kan være litt i det minste laget synes jeg.

Stoffet holder sikkert i massevis.

Jeg har hatt vikafjell sine en stund nå. De er oppgitt vekt på 150kg. 

Du kan no se på de.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd en slik, ligner i allefall mye, selv om den heter noe annet. Jeg kjøpte den hos en norsk nettbutikk og den var dramatisk mye billigere en Helinox. Jeg har den for såvidt enda, men ett av beina bøyde seg fort og da jeg merket meg at Helinox var lettere kjøpte jeg en Helinox også. Jeg veier 85kg , men likevel oppdaget jeg fort at jeg måtte være forsiktig med bevegelsene i den rimelige stolen. Det er Helinoxen som blir med på tur nå, hvis ikke kona er med på tur. Da får hun sitte i Helinoxen og jeg sitter forsiktig i den andre. Selv om hun er lettere enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.