Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Lars Monsen Tana 225 packraft?


Elisabeth.nh

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har erfaring med Lars Monsen sin packraft Tana 225? 

Jeg er helt ny i gamet, og har ikke så mye erfaring med packraft selv. Setter pris på tilbakemelding fra erfarne om en slik packraft :) 

Jeg kommer hovedsakelig til å bruke den på vann, sjø og ikke for utfordrende elver. Hadde vært gøy å ha den med på lengre turer også, men da er det kanskje bedre med en lettere packraft? Slik som Lars Monsen sin rivercrosser for eksempel.

 

Tusen takk for svar!

 

Endret av Elisabeth.nh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 måneder senere...

Hvis det bare er flatt vann, så ville jeg heller valgt en smalere modell, som også har et mer båtformet skrog. Har tidligere hatt Lars M/Kipara skute, og den er mer stødig i elv enn mange andre, spesielt med tung sekk foran. Den brøyter seg litt mer frem i vannet enn andre typer, slik som Anfibio Rebel 2K eller MRS sine. Har nå kjøpt en MRS Alligator 2 S Pro, og har testet sekkeflåter i Nord- og Øst-marka, Kvennavassdraget og på Karasjokha. 

IMG_0630.jpeg

IMG-20210811-WA0100.jpg

2022-08-04 10.16.32.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.