Gå til innhold
  • Bli medlem

Femundsmarka på tvers med fjellstøvler og packraft


Martin HJ

Anbefalte innlegg

  • Martin HJ endret tittelen til Femundsmarka på tvers med fjellstøvler og packraft
Annonse

Takker og bukker for en flott film.
Begynner å bli litt sjelden mellom slike her inne, så takk igjen :-)

Martin HJ skrev (3 timer siden):

Nytes best i 4K oppløsning på full skjerm om mulig eller nødvendig.

Istemmer denne, den ble sett på en 85" i 4K. (Atmosen, subbene, side og bakhøyttalerne fikk ikke kjørt seg så mye, men herlige bilder!)

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg har tenkt å fortsette med turfilm fremfor foto i fremtiden så er jeg veldig åpen for konstruktiv kritikk, spesielt siden dette er første gang jeg gjør dette. Er vel subjektiv hva folk mener om hva som er bra å ha med i en film ang. innhold, dialog, hvor mye b-rull som skal være med osv - men vil gjerne høre fra dere. For mye prating med ansiktet i kamera, mer eller mindre prating med kamera lenger unna på stativ? Mindre skildringer, mer fakta eller omvendt? Så kom gjerne med noen kommentarer jeg kan bygge videre på til en annen gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Ørud skrev (4 timer siden):

Gleder meg. Har bare sniktittet via PC. Sparer den til det meste av turhøsten er over og man kan sette seg foran tvn med et glass rødvin...

Regner med du leverer kvalitet som alltid, Martin. Sniktitten lover bra!

Ja ble et innkjøp av et lite 4K gimbalkamera og selvopplærings lynkurs i både utstyret og filmteknikk før turen, og så lynkurs i redigering og lyddesign etter turen 😄 Uvandt å ikke bruke speilrefleks til å fotografere, ble en annen måte å dokumentere tur på. Syns det var gøy å prøve noe nytt og håper du får en hyggelig stund med filmen Espen 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.