Gå til innhold
  • Bli medlem

Heldre blåtind 3 erfaringer


Ellefjell

Anbefalte innlegg

Dette er liksom et 4 årstida telt med stormatter etc. 3,4 kg.

Er noen her som har noen form for erfaringer med dette teltet?

Er svært missfornøyd med ultralett camp 3 telt fra Heldre...og dem tilby meg nå en prisavslag for knekte stenger og dårlig duk som erstatning. Så får kjøpt heldre blåtind 3 for 1600. Spørs om det er verdt det da? Kvaliteten på Heldre klær er nå ikke den beste heller, men ka skal man forvente av billig merker. Beklager min negativitet og håper at noen har gjort noen gode erfaringer og muligens kan anbefale dette teltet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ellefjell skrev (5 timer siden):

Dette er liksom et 4 årstida telt med stormatter etc. 3,4 kg.

Er noen her som har noen form for erfaringer med dette teltet?

Er svært missfornøyd med ultralett camp 3 telt fra Heldre...og dem tilby meg nå en prisavslag for knekte stenger og dårlig duk som erstatning. Så får kjøpt heldre blåtind 3 for 1600. Spørs om det er verdt det da? Kvaliteten på Heldre klær er nå ikke den beste heller, men ka skal man forvente av billig merker. Beklager min negativitet og håper at noen har gjort noen gode erfaringer og muligens kan anbefale dette teltet?

Ville mye heller kjøpt dette, om kvaliteten er like bra som på tunellteltene til Sydvang: https://www.fjellsport.no/merker/sydvang/sydvang-skaring-3-p-dome-ul-tent-haute-red?channable=01384b6964003131382d3336343275&variantId=118-3642&gclid=Cj0KCQjwmouZBhDSARIsALYcouonQWgVDx_Vf-qJEfTamTlD5X9LHwNbyltIFE5UX7YkQ6x_VFyLSqYaAlcJEALw_wcB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskepadde skrev (På 15.9.2022 den 21.13):

...men du hadde ingen erfaring med HELDRE telt som jeg etterspurte, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.