Gå til innhold
  • Bli medlem

Inreach Mini 2


DROMEDILLA

Anbefalte innlegg

Har lyst på en Inreach mini 2 til lengre turer i fjellet og på sjøen. Jeg tenker toeren siden den er oppgradert. Jeg lurer på noen ting. Jeg ser at for eksempel at det er 10 meldinger inkludert i billigste abonnementet. Går det an å sende flerer, og blir man da fakturert pr melding? Samme med sporings intervaller?

2B502581-3842-4B0C-A34D-989B4C7758F7.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man får bare økt faktura. Jeg vil presisere at av de 10 meldingene, så vil man også bli trukket for meldinger du mottar. Så hvis du sender samme melding til 5 stk, og alle svarer, så har du brukt opp kvota. 

Hvis du har en gitt gjeng med mennesker du sender til så kan du legge de til en preset, så slipper du å forbruke så mange meldinger. Presets er gratis.

Man kan ha 3 presetmeldinger, så det er mulig å variere hva meldingen skal inneholde og hvem den skal til. Man kan ha flere mottakere på samme preset. 

Jeg har hatt inreach i mange år og har nå bytta til inreach mini 2. Megafornøyd!

Endret av Navigatøren
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navigatøren skrev (33 minutter siden):

Jeg har hatt inreach i mange år og har nå bytta til inreach mini 2. Megafornøyd!

Fikk du den nye Mini 2 enheten linka opp mot ditt eksisterende abonnement, eller sa du opp det gamle og tegnet et nytt? Vurdere å bytte selv, har den gamle store. Ikke hørt at det var kommet en v2 av Mini før ...NÅ. :)
Edit: Legger inn en link:

Comparing the inReach Mini 2 With the Original inReach Mini
https://support.garmin.com/en-US/?faq=evV7F5dyBJ3ghypusS3OQ9

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zimwalker skrev (21 timer siden):

Fikk du den nye Mini 2 enheten linka opp mot ditt eksisterende abonnement, eller sa du opp det gamle og tegnet et nytt? Vurdere å bytte selv, har den gamle store. Ikke hørt at det var kommet en v2 av Mini før ...NÅ. :)
Edit: Legger inn en link:

Comparing the inReach Mini 2 With the Original inReach Mini
https://support.garmin.com/en-US/?faq=evV7F5dyBJ3ghypusS3OQ9

Jeg deaktiverte den andre enheten, men beholdte abonnementet og aktiverte den nye på det samme. så slapp å betale noe ekstra :)

Endret av Navigatøren
pølsfingra
  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.