Gå til innhold
  • Bli medlem

Åsnes Taiga


Jakobsen

Anbefalte innlegg

Annonse

hei du bør lese på www. siden til åsnes. De har 2 ski som er ganske lik Åsnes Taiga og Backcountry. Begge kan kjøpes i 2. sortering (små malefeil!) fra fabrikksutsalget til gunstig pris!

jeg spurgte inn til forskjellen på de 2 ski (og smørefri) og fik dette svaret fra Åsnes:

"Hei!

Taiga og BC på fabrikkutsalget er i utgangspunktet samme ski, men med forskjellig design.

Spennet ligger ca. midt mellom Rago og Marka og skia regnes som en gå-ski hellre enn en kjøreski.

Om skia har smørefri såle eller ikke innvirker ikke på spennet.

Smørefritt mønster "subbar" alltid mer eller mindre.

Vår erfaring er at vår måte å lage smørefritt mønster på "subber" mindre enn andre produsenters.

Du er velkommen å bestille ski fra fabrikkutsalget."

Bra service fra Åsnes og effektiv sending med Posten!

Hilsen Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, hadde også vurdert madshus glittertind, men syns den skia er litt for dyr til mitt bruk. selv om at den er bredere en åsnes taiga. i tilegg kommer jo åsnes med kortfelle som jeg syns virker veldig smart. vet du hva åsnes skal ha for taiga på fabrikkutsalget elgen? den koster 1590 på obs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Sjekk heller selv på www.asnes-ski.no i fabrikksutsalget / netbutikken for det er litt ymse tilbudd!

For en eller annen merkostnad får du eftermontert fellelåsen, hvis du ønsker!!

BC betalte jeg 899 kr. dvs. levert på lokale posten få dager senere pr. efterkrav ble det visst 995 kr i allt!

Taiga får du for 1.399 kr. + forsendelsen. Men bruker for tilfellet 200 cm ski ??? er det akkurat nu en gl. modell? i den lengden for 599 kr.! Det er sikkert kun male-designet som skiller!

Feilen på mine BC er en lite bobble i malingen foran på skia før tuppen! er blir de jo skrapet på tur uansett før eller seinere.

De har også bra tilbudd både på Rago og Nansen fjellski!

Hilsen Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.