Gå til innhold
  • Bli medlem

«Husmorferie» aleine på Hardangervidda


Megalep

Anbefalte innlegg

Annonse
Kjell Iver skrev (6 minutter siden):

Flott! Koste meg med turrapport og bilder! Alenetur kan ha sin egen sjarm også.

Jeg er på tur selv men skal fikse de bildene ved første anledning. Snodig det der!

Tror det kommer av at jeg har knota inn innlegget på iPad - den er litt rar, og tungvint å legge inn bilder i tekst med. Bildene er snudd rett vei på iPhonen jeg airdroppa de fra, men ble rett nok tatt «oppned» ute på tur, og det henger liksom igjen..? En selfie havna nederst og ikke der det skulle, og så havna alle bildene jeg forkasta (som skulle droppes) også nederst der tydeligvis 😅 jaja! Godt turrapporten var lesverdig likevel 😃 fortsatt god tur til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for hyggelige tilbakemeldinger - veldig stas å kunne vekke turlyst eller spre litt fjell-vibber via tekst og bilder 😃 jeg skal leve lenge på minnene fra denne turen, blir en stund til neste mulighet for tur av samme lengde..  skulle gjerne vært inne og redigert litt, men får ikke opp «Endre» som alternativ. jau jau. @whistler god bedring med ankelen!

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megalep skrev (1 time siden):

Takk takk for hyggelige tilbakemeldinger - veldig stas å kunne vekke turlyst eller spre litt fjell-vibber via tekst og bilder 😃 jeg skal leve lenge på minnene fra denne turen, blir en stund til neste mulighet for tur av samme lengde..  skulle gjerne vært inne og redigert litt, men får ikke opp «Endre» som alternativ. jau jau. @whistler god bedring med ankelen!

Jeg snudde de bildene som sto feil vei og du kan nå redigere innlegget ditt.. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver skrev (19 timer siden):

Jeg snudde de bildene som sto feil vei og du kan nå redigere innlegget ditt.. ;)

Takk for hjelpa! Jeg språkvaska litt, fikk inn mellomrom mellom sammenklistra bilder og fjerna de i bunn som ikke var tenkt med. Ser at PC er et betydelig bedre verktøy enn iPad for å lage innlegg... Eneste er at da er det litt mer knot med overføring av bilder, siden iPhonen var kamera på turen (noe man jo kan angre på, når man ser kvaliteten i ettertid...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.