Gå til innhold
  • Bli medlem

VE 25 - ny teltpose?


asse22

Anbefalte innlegg

Har et TNF VE 25 telt. Valgte en dårlig teltplass da teltet ble angrepet av noen kuer på sommerbeite mens vi var på tur. Alt var like helt bortsett fra at jeg aldri fant igjen teltposen. Noen som vet hvordan jeg kan bestille ny teltpose? Ser ut som butikken North Face hadde i Oslo er lagt ned? Eller er det noen som har målene på baggen, så skal jeg vurdere å sy en 👀 Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet pakkposen til mitt TNF VE 25 telt i en storm en vinter, og valgta da etterpå å bare benytte en vanlig standard pakkpose til teltet. Den pakkposen som følger med teltet er i grunnen ikke så veldig god - den er stor og romslig, noe som er en kjempestor fordel, men selve posen til teltet syntes jeg ikke var spesielt bra. 

Den tiden jeg brukte det teltet fordelte jeg teltet over 3 pakkposer - ett for innertelt, ett for yttertelt og ett for stengene. Vekta på de 3 ble omtrent lik. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

asse22 skrev (På 5.8.2022 den 20.37):

Har et TNF VE 25 telt. Valgte en dårlig teltplass da teltet ble angrepet av noen kuer på sommerbeite mens vi var på tur. Alt var like helt bortsett fra at jeg aldri fant igjen teltposen. Noen som vet hvordan jeg kan bestille ny teltpose? Ser ut som butikken North Face hadde i Oslo er lagt ned? Eller er det noen som har målene på baggen, så skal jeg vurdere å sy en 👀 Takk for hjelpen.

Originalposen er 23 cm i diameter og hele 70 cm lang. Dvs mye lenger enn stangledene, og litt for trang for både innertelt og yttertelt ved siden av hverandre. Ville laget ny med litt mindre lengde men ca samme volum, og gjerne en kompresjonsløsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.