Jump to content
IGNORED

Beste billige/brukte gps-klokke

ost
 Share

Recommended Posts

Hei

Jeg bruker i dag en Garmin Fr 235 som tracker på tur. Jeg bruker den også som treningsregistrering - løp, sykkel og styrke. Denne klokken fungerer helt greit, men jeg vurderer å skaffe ny/kjøpe ny brukt, da total tid  med GPS-tracking på er teoretiske 11 timer, i sommer ga den seg etter 9 timer (fra fulladet). Hvordan er folks erfaringer når man prøver å holde seg under 2500 spenn? 

Garmin Instinct!

Jeg har første versjon og er svært fornøyd med den hvertfall.

Den gamle versjonen får man nok veldig billig nå brukt, og kanskje ny noen steder, og versjon to, altså Instinct 2 får man til gode priser flere steder,

Hidden Content

. Med tanke på batterikrav ville jeg nok da kanskje brukt penger på versjon 2, og utgaven som heter "Solar", den har solscelle-lading i tillegg, samt at hardware'en som er brukt inne i klokka bruker mindre strøm enn på første versjonen.
Instinct 2 kommer i FIRE utgaver, vanlig Instinct 2, med og uten solcelle, samt en S-utgave som er mindre, med og uten solcelle)

Milrab har flere av modellenetil greie priser:

Garmin Instinct 2:

Hidden Content

Garmin Instinct 2 Solar:

Hidden Content

Garmin Instinct 2s:

Hidden Content

Garmin Instinct 2s Solar:

Hidden Content

Men er du i tvil ang varigheten på batteriet, så kan det kanskje lønne seg å ha en liten batteribank i lomma, for sikkerhetsskyld. Men du kan jo søke opp tester ang Instinct 2 Solar og se hva andre sier om den.. Mye bra på Youtube bla.