Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Lofoten Pro 3 Camp til 750 kr


milsub

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er rette plassen å skrive dette - syns å huske at det var en egen tråd for utrolige funn. Men den finner jeg ikke nå. Helsport Lofoten pro 3 til 750 kr på Fjellsport.no må vel kategorisere som et godt kjøp, eller har jeg gått glipp av noe...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
milsub skrev (37 minutter siden):

Vet ikke om dette er rette plassen å skrive dette - syns å huske at det var en egen tråd for utrolige funn. Men den finner jeg ikke nå. Helsport Lofoten pro 3 til 750 kr på Fjellsport.no må vel kategorisere som et godt kjøp, eller har jeg gått glipp av noe...

 

tror ikke du har gått glipp av noe🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milsub skrev (Akkurat nå):

Betyr det at jeg får det jeg kjøpte til 750 eller ikke...? Spennende!

Jeg har aldri opplevd at Fjellsport har kansellert ordre grunnet feilprising og rabattkode på allerede nedsatte varer tidligere (jeg har gjort noen gode kjøp der), men man skal aldri si aldri, særlig ikke når det er snakk om nærmere 90 % avslag 😅 Tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.