Gå til innhold
  • Bli medlem

Vandretralle og trekanten Rondane


Barbara

Anbefalte innlegg

Pga ryggproblemer kan jeg ikke gå med sekk, bruker en tralle isteden. Den har 1 stor "fatbike" hjul og tåler mye, men klart den har sin utfordringer og ulemper, som store stein. Vurderer trekanten Rondane: Spranget, Rondvassbu, Bjørnhollia, Spranget. Noen som kan fortelle meg hvordan stiene er? Mye store stein? 

Evt andre turforslag som kunne være aktuelt med en tralle? Rallarveien står allerede på ønskelista.

 

Endret av Barbara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Barbara endret tittelen til Vandretralle og trekanten Rondane
Annonse

Monowalker er akkurat den jeg har ja. Fungerer utmerket, men må tilpasse rutevalg. Derfor spørsmålet om noen kan fortelle hvordan trekanten Rondane er.

Endret av Barbara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan på ingen måte svare deg da jeg ikke har gått der selv, men vil bare tipse om at det ligger en del videoer fra den rundturen på youtube. De vil kanskje gi en viss idé inntil du får svar fra noen som har gått der. Men de har du kanskje allerede sett på da.

Dette høres ut som et veldig interessant prosjekt synes jeg.

;-)

Endret av Skogens Stønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser jo bedre ut enn mange andre traller jeg har sett. Mulig det er ok, men jeg mener å huske at det er relativt steinete siste halvdel til Bjørnholia.

Bjørnholia - spranget har jeg ikke gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.