Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalt rundtur Hardangervidda


JonasR

Anbefalte innlegg

Hei 

Kan noen anbefale en tur til Hardangervidda på ca 4-5 dager totalt. Går med hund og sover i telt. Starter slutten av juli. Tenkte starte på Haukeliseter men kinsarvik området kan og vare aktuellt. Hade tenkt å ta turen opp Hårteigen men ikke ett must. 
 

litt tips og råd mottas med stort takk. Er første turen på vidda. 
 

jonas

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
JonasR skrev (1 time siden):

Hei 

Kan noen anbefale en tur til Hardangervidda på ca 4-5 dager totalt. Går med hund og sover i telt. Starter slutten av juli. Tenkte starte på Haukeliseter men kinsarvik området kan og vare aktuellt. Hade tenkt å ta turen opp Hårteigen men ikke ett must. 
 

litt tips og råd mottas med stort takk. Er første turen på vidda. 
 

jonas

 

 

Jeg skal gå Haukeli til Kinsarvik forbi Hårteigen i august om været klaffer, planlegger 5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips dere, bakdelen med Haukelid er at jeg må gå i samme løype på hjemturen siden jeg må starte og returnere på samme sted. Tror det blir utgangspunkt fra Kinsarvik litt mer alternativ derifra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JonasR skrev (14 minutter siden):

Takker for tips dere, bakdelen med Haukelid er at jeg må gå i samme løype på hjemturen siden jeg må starte og returnere på samme sted. Tror det blir utgangspunkt fra Kinsarvik litt mer alternativ derifra. 

Kan busse tilbake til Haukeli med haukelielspressen fra kinsarvik om du kjører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.