Gå til innhold
  • Bli medlem

Abisko lite 1


rune1974

Anbefalte innlegg

Så dik jeg hentet mit nye telt. lang arbejds dag så det blev bare en tur i den lokale skov. Nu er det bare at vente på ferie så keg Ian komme på fjellet. 
 

Redigeret: aften kaffen og den armenske brandy skulle lige med til festen 😀

55035B40-8932-44D2-8B69-ECE3E0AE8DDB.jpeg

EC6CDAFD-BB8A-4A44-B3B9-3E7DD946A624.jpeg

Endret av rune1974
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
rune1974 skrev (12 timer siden):

Så dik jeg hentet mit nye telt. lang arbejds dag så det blev bare en tur i den lokale skov. Nu er det bare at vente på ferie så keg Ian komme på fjellet. 
 

Redigeret: aften kaffen og den armenske brandy skulle lige med til festen 😀

55035B40-8932-44D2-8B69-ECE3E0AE8DDB.jpeg

EC6CDAFD-BB8A-4A44-B3B9-3E7DD946A624.jpeg

Fint telt! Er det mulig å sitte oppreist i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 185 cm høj, og mit hoved presser på inderteltet når jeg sidder på mit neoair xlite. Vil jeg have lidt mere loftshøjde til tøj skifte, så tager det mig under 1 minut at klipse inderteltet fri på midten og så har jeg plads til både xlite og hat 🙂

har haft prøvet et Akto som skulle være 3 cm højere i inderteltet, men der føler jeg mit hoved presser mere imod, om det skyldes at fjellraven har pre bøjet teltstang så den er mere flad på toppen af teltet ved jeg så ikke.

det perfekte telt findes ikke, men det her opfylder de fleste af mine ønsker til et telt der kan bruges på fjellet vår sommer og høst, samt til vinter ture i Danmark. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.