Jump to content

Abisko lite 1

rune1974

Recommended Posts

Så dik jeg hentet mit nye telt. lang arbejds dag så det blev bare en tur i den lokale skov. Nu er det bare at vente på ferie så keg Ian komme på fjellet. 

Redigeret: aften kaffen og den armenske brandy skulle lige med til festen 😀

55035B40-8932-44D2-8B69-ECE3E0AE8DDB.jpeg

EC6CDAFD-BB8A-4A44-B3B9-3E7DD946A624.jpeg

Edited by rune1974
  • Like 9

Annonse
rune1974 skrev (12 timer siden):

Så dik jeg hentet mit nye telt. lang arbejds dag så det blev bare en tur i den lokale skov. Nu er det bare at vente på ferie så keg Ian komme på fjellet. 

Redigeret: aften kaffen og den armenske brandy skulle lige med til festen 😀

55035B40-8932-44D2-8B69-ECE3E0AE8DDB.jpeg

EC6CDAFD-BB8A-4A44-B3B9-3E7DD946A624.jpeg

Fint telt! Er det mulig å sitte oppreist i det?

Jeg er 185 cm høj, og mit hoved presser på inderteltet når jeg sidder på mit neoair xlite. Vil jeg have lidt mere loftshøjde til tøj skifte, så tager det mig under 1 minut at klipse inderteltet fri på midten og så har jeg plads til både xlite og hat 🙂

har haft prøvet et Akto som skulle være 3 cm højere i inderteltet, men der føler jeg mit hoved presser mere imod, om det skyldes at fjellraven har pre bøjet teltstang så den er mere flad på toppen af teltet ved jeg så ikke.

det perfekte telt findes ikke, men det her opfylder de fleste af mine ønsker til et telt der kan bruges på fjellet vår sommer og høst, samt til vinter ture i Danmark. 

• Like 1