Gå til innhold
  • Bli medlem

MSR wind 2


Hockeysveisen2

Anbefalte innlegg

Annonse

Her er hjemmesiden til MSR:

http://www.msrcorp.com/home.asp

Jeg har ingen erfaringer med det, men jeg synes at den har en merkelig konstruksjon.... Jeg ser ikke helt fordelen med den stanga på utsiden (på langs av hele teltet).... Jeg ville tro at den vil skape mye problemer ved montering av teltet, sammenlignet med vanlige tunneltelt...

Er det noen andre som har noen synspunkter på det?

Hvis du går inn her: http://www.friluftsliv.no/bruktmarked.php så er det mulig å kanskje få kjøpt teltet brukt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Har selv et Wind 4 og er veldig godt fornøyd med utluftingsmulighetene på den modellen. Wind 2 har nok det samme systemet med store lufteluker i forteltet og i taket i innerteltet. Til sammen 4 ventiler. Wind 2 har også bratte vegger som gjør at det blir god romfølelse inne i teltet.

I følge nettsiden til MSR har innerteltet en grunnflate på 2,6 kvadratmeter og forteltet 0,9 kvadratmeter.

Den langsgående buen finnes også på Wind 4. Om du skal bære teltet på ryggen trenger du ikke å ta med denne stanga fordi teltet står bra likevel. Men om vekt ikke spiller noen stor rolle (ved bruk av kano, pulk o.l.) er det greit å ha med den ekstra stanga fordi teltet står mye bedre og strammere med.

På bildet har jeg tegnet inn hvor ventilene sitter på teltet.

Mvh Fjelljo.

post-1464-133474448772_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.