Gå til innhold
  • Bli medlem

Tommel opp for Bergans


DROMEDILLA

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare skryte litt av Bergans. Jeg har vært trofast kunde hos de i noen år nå. Jeg har nesten aldri opplevd problemer med tøy eller tur-utstyr. De få gangene det har skjedd noe har de ordnet opp. En gang vasket jeg en dunjakke. Den ble så stygg etter vask. Fikk ny. Nå sist leverte jeg inn jakken min som jeg har brukt nesten hver dag de siste to-tre årene fordi den har begynt å lekke litt i heftig regn. Fikk ny... Andre produsenter har jeg opplevd mye mer tull med, og der får jeg ofte beskjed om at garantien er gått ut, det er slitasje, feilbruk, at jeg ikke kan regne med at det skal holde tett hvis det regner for mye osv. God service gjør at man får lyst til å handle der igjen. Tips er å kontakte Bergans direkte hvis det er noe problemer. Enkelte butikker kan være vanskelig å komme noen vei med. Så lenge man har kvittering kan du sende varen direkte til Bergans når du har kontaktet kundeservice. Den fikser også turutstyr og klær rimelig hvis man har vært uheldig eller noe er slitt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 måneder senere...
DROMEDILLA skrev (På 25.5.2022 den 18.09):

Jeg vil bare skryte litt av Bergans. Jeg har vært trofast kunde hos de i noen år nå. Jeg har nesten aldri opplevd problemer med tøy eller tur-utstyr. De få gangene det har skjedd noe har de ordnet opp. En gang vasket jeg en dunjakke. Den ble så stygg etter vask. Fikk ny. Nå sist leverte jeg inn jakken min som jeg har brukt nesten hver dag de siste to-tre årene fordi den har begynt å lekke litt i heftig regn. Fikk ny... Andre produsenter har jeg opplevd mye mer tull med, og der får jeg ofte beskjed om at garantien er gått ut, det er slitasje, feilbruk, at jeg ikke kan regne med at det skal holde tett hvis det regner for mye osv. God service gjør at man får lyst til å handle der igjen. Tips er å kontakte Bergans direkte hvis det er noe problemer. Enkelte butikker kan være vanskelig å komme noen vei med. Så lenge man har kvittering kan du sende varen direkte til Bergans når du har kontaktet kundeservice. Den fikser også turutstyr og klær rimelig hvis man har vært uheldig eller noe er slitt. 

Så heldig DU var. Gjorde akkurat motsatt erfaring.  NOE SÅ KJIIPT som Bergans oppførte seg overfor en klar reklamasjon, må du lete lenge etter. Mistenker at de avviste pga at jeg gav dårlig tilbakemelding på produktanmeldelse.  Er flyforbanna. Buksa har enda flere år reklamasjonsrett, men det eneste de tilbyr er å fikse sømmen som er revna, noe som er helt greit...men dette skulle koste meg 500 kr. Syns det er pinlig egentlig.  Har ellers bare godt å si om Bergans og kjøper MYYYYE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lappet en dunjakke med meg, og det var sagt før, innsending at dette tok de seg av.

Under oppholdet, så fikk jeg en telefon. De sa at dette ikke var noe garanti, og jeg er enig i det. Men de skulle stå for det, da det var sagt ved innlevering.
Men jeg har ikke hatt noe problem med å betale regningen for dette. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Franke skrev (1 time siden):

De lappet en dunjakke med meg, og det var sagt før, innsending at dette tok de seg av.

Under oppholdet, så fikk jeg en telefon. De sa at dette ikke var noe garanti, og jeg er enig i det. Men de skulle stå for det, da det var sagt ved innlevering.
Men jeg har ikke hatt noe problem med å betale regningen for dette. 

 

Ser du! Dette er jo grei service. Men det virker som om det er litt tilfeldig og avhengig av hvem du har som kundebehandler og hvordan kjemien dere imellom er. I mitt tilfelle syns jeg at jeg tapte på sympati ved å bedømme et produkt med en stjerne for dårlig kvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min krets er det mange som bare har positive erfaringer med Bergans og deres kundeservice. Som «Ellefjell» er inne på kan man også være uheldig å møte på feile personer. Likevel er hovedinntrykket at Bergans yter god service. De får også bra score i kundeundersøkelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DROMEDILLA skrev (1 time siden):

I min krets er det mange som bare har positive erfaringer med Bergans og deres kundeservice. Som «Ellefjell» er inne på kan man også være uheldig å møte på feile personer. Likevel er hovedinntrykket at Bergans yter god service. De får også bra score i kundeundersøkelser. 

Hei. Jeg får se om kundebehandler hadde en dårlig dag . Har bedt å revurdere svaret på bakgrunn av at plagget faktisk er kjøpt for under 5 år siden og at rift i sømmer ikke er selvforskyldt. Har også trukket fram at jeg handler for hele familien til mange 1000 i år og ikke har meldt en eneste reklamasjon hittil. Sku være helt unødvendig å bruke så mye tid på noe som er en tydelig reklamasjonssak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.