Gå til innhold
  • Bli medlem

Telttur Rogaland (Hommersåk/Vårlivarden)


Zarathustra

Anbefalte innlegg

Annonse
REJOHN skrev (8 minutter siden):

Slettene (gamle marker) ved Lundekvam er mye brukt til telting.

Parkering på Myrland og så gardsvei en drøy kilometer opp og innover.

 

Takk. Da går man gjennom porten fra Myrland, ikke sant? Ikke tilbake over feristen? Er det skiltet mot Lundekvam? (synes å huske skilt mot Lundekvam).
btw er det kjent som "gamle marker"?

Endret av Zarathustra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zarathustra skrev (1 time siden):

Takk. Da går man gjennom porten fra Myrland, ikke sant? Ikke tilbake over feristen? Er det skiltet mot Lundekvam? (synes å huske skilt mot Lundekvam).
btw er det kjent som "gamle marker"?

Jeg mener det er et skilt som viser vei.    "gamle marker2 er min beskrivelse av hva som tidligere har vært dyrket mark  -   ikke lett for andre å forstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REJOHN skrev (21 timer siden):

Jeg mener det er et skilt som viser vei.    "gamle marker2 er min beskrivelse av hva som tidligere har vært dyrket mark  -   ikke lett for andre å forstå...

Er det området hvor det pleide være en gård for lenge siden? Da jeg var liten stod det rester av en gammel, rusten traktor der også. Ofte ølbokser og andre rester fra fest der vet jeg...

Endret av Zarathustra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zarathustra skrev (11 timer siden):

Er det området hvor det pleide være en gård for lenge siden? Da jeg var liten stod det rester av en gammel, rusten traktor der også. Ofte ølbokser og andre rester fra fest der vet jeg...

Jeg har aldri sett traktoren, men det med rustne ølbokser kan nok stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.