Gå til innhold
  • Bli medlem

Begynner Helsport å prise seg ut av markedet?


Gjest

Anbefalte innlegg

Annonse

Ikke lars Monsen som har designet teltet heller. 

Design: Pedro Carradinha

Noen som vet noe om designeren? Er han en kjent turgåer? Han sitter nok ikke på Melhus. Teltet kan være bra men jeg har liksom tro på noen jeg vet har tilbragt uker eller måneder i den nordiske villmarken. Hva er viktigst?  Flott design eller bruksverdi eller begge deler. 

 

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torese skrev (2 timer siden):

Ikke lars Monsen som har designet teltet heller. 

Design: Pedro Carradinha

Noen som vet noe om designeren? Er han en kjent turgåer? Han sitter nok ikke på Melhus. Teltet kan være bra men jeg har liksom tro på noen jeg vet har tilbragt uker eller måneder i den nordiske villmarken. Hva er viktigst?  Flott design eller bruksverdi eller begge deler. 

 

Tore

Tipper han stod for fargevalget 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer han å løse utfordringen med tunnelltelt og god lufting på varme sommerdager så kan det hende at det blir tunnell på meg igjen. 

Hvor mye bidrar kjendisene i designet kan man også spørre. Er det kun navnet eller er det mer? 

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torese skrev (2 timer siden):

Klarer han å løse utfordringen med tunnelltelt og god lufting på varme sommerdager så kan det hende at det blir tunnell på meg igjen. 

Tunneltelt har stor markflate i forteltet. Det blir veldig mye mindre kondens i telt med lite eller ingen fortel, for mye av kondensen kommer fra bakken.

Eneste tunnelteltet jeg har brukt med skikkelig god sommerventilasjon er Fjellreven Abisko Shape 3 når man ruller opp begge ender av yttertelt. Jeg har prøvd det samme i mitt fjellreven Abisko endurance 3, men det blir for varmt om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi seg selv "medaljer" å utmerkelser imponerer ikke meg i alle fall.... 

Sitat

Scandinavian Outdoor Group, or SOG, is a group of more than 70 outdoor brands from Scandinavia.

The Scandinavian Outdoor Group aims to strengthen the Scandinavian member brands internationally by joining together. By providing a platform for cooperation and offer projects that strengthen both the image and the profit of the brands.
We believe that by joining together 1 + 1 can become 3.

 

https://www.scandinavianoutdoorgroup.com/about/

Endret av meliis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min gamle jobb var cost of goods sånn ca mellom 0, 5 og 1 prosent av utsalgspris. Skulle ikke mange ørene opp før det finn vannvittige utslag på utsalgspris. Var 8 ulike ledd som skulle ha litt av kaka. Direktesalg kan lønne seg men enkelte produsenter glemmer at det koster å markedsføre. At varene er ute i butikkene har mye å si. Vi som kunder kan ta og føle på produktene, noe man ikke kan direkte på nett. 

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Nikke skrev (På 28.8.2022 den 20.31):

Samtidig litt dumt at Barnets ikke informerer om hvor produksjonen foregår på deres hjemmesider.

Ser i saken om Forsvarets nye patruljetelt at produksjonen av de skjer i Bangladesh. Vet ikke om det gjelder alle telt fra Barents Outdoor, men antar det.

(Er forresten godt fornøyd med kvaliteten på de to teltene fra BO jeg har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.