Gå til innhold
  • Bli medlem

Hornindalsrokken


Lillemeg:)

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...

Spørs hva du legger i krevende, det er ikke teknisk vanskelig å komme seg til topps på Hornindalsrokken, langt i fra. Går en opp normalruta fra Hornindalssætra, er det litt bratt opp fra Blåvatnet. Men ikke vanskelig. Går en opp fra Kjellstaddalen, er det enda enklere. I toppområdet går en selvfølgelig inn i nord/nordøst siden før en går til toppen. Anbefalingsverdig tur med knallutsikt. Dessverre var jeg der før jeg kjøpte digitalkamera, så jeg har bare noen papirbilder fra toppen. Det var en kald og skikkelig klar høstdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er et par timer til toppen, kanskje noen flere om du tar det med ro :-) helt ok, men kanskje litt guffent å gå for tett på de løseste stedene opp bratta. men å kalle det teknisk vanskelig er etter min mening å ta veldig hardt i... var der i juni, begynte kl 17 om ettermiddagen, men snudde litt før toppen pga eg var aleine, og at det skyet til... og skyene de fulgte etter meg tilbake til teltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten blitt en tradisjon med et par dager ved Hornindalsvannet, med fjelltur og sommerfest etterpå. Sommeren 05 ble det Slogen, i fjor ble det Skåla, regner med at Rokken står høyt opp på lista på neste års Vestlandstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.