Gå til innhold
  • Bli medlem

Revolution Race - Cyclone Rescue Jacket 2.0 og Bukse


tshansen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg pløyet gjennom det meste som finnes av reviews online på selvstendige sider. Å de som slakter et merke eller produkt er ofte basert på mangel på kundeservice og problemer med å få refundert penger som ofte er lovet i prisgarantier osv. Ikke at produktet ikke holder mål eller holder det de lover. 

Nå har jeg eid såpass mye fra forskjellige merker, at jeg har sett den negative trenden i sportsbransjen. Man skal selge mer. Hva er vitsen med å lage et produkt man ikke trenger å bytte før 5-10 år. Får vi kundene til å bytte etter 3 år, så øker vi selget enormt. 

Så pga veldig gode rabatter tar jeg nok en gang sjansen å prøver meg på et merke jeg personlig har vært vert godt fornøyd med så langt (uten at jeg har prøvd skallbekledningen) Helly Hansen. 

Arcteryx har jeg på jobb, som jeg er ekstremt fornøyd med, men også ekstremt fornøyd med at jeg slipper å betale for selv 🤣 Så blir det spennende å gjøre noen sammenligninger. Det er ofte dyrt å kjøpe billig, men dæven hvis man kan finne noe til halve prisen som holder meg tørr og funker på tur, så er jeg happy med. det 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse
aico skrev (På 7.5.2022 den 22.55):

Jeg er skeptisk til Arc’Teryx
De får jevnt over mye skryt, men jeg har iaf. ikke vært heldig.

Jeg har en GTX bib som begynner å dra på åra. Den har det ikke vært noe tull med, men det er heller ikke ett plagg som blir mye brukt.
Samme med en veldig tynn vindjakke som gjerne brukes flere ganger i uka fra tidlig vår til godt utpå høsten. Ikke noe tull.

Utover det så har jeg hatt GTX jakker som har delaminert nesten uten bruk, sveisede sømmer som går opp etter minimal bruk, strikken i livet har løsnet på flere softshelljakker pga. dårlige sømmer. Har også noen fleeceplagg med dårlige sømmer som begynner å gå opp hist og pist. 

Ingen av disse erfaringene er dagsferske, så vanskelig å si om dette er relevant i dag. Etter ett lite opphold (delvis pga. manglende tillit) kjøpte jeg noen nye AT plagg i vinter, så får vi se hvordan de holder sammen.

Jeg har en Arc'Teryx jakke som er over 5 år. Den har vært brukt på masse turer, sommer som vinter. Jeg leverte den inn ho lokal selger når glidelåsen var utslitt og da ble den sendt inn og kom i retur med ny glidelås kostnadsfritt, for slik skulle det ikke være😅👍🏻 Den har jeg prøvd å vært flink å impregnere og den har virkelig impnert meg på holdbarhet 😀 Blir nok en ny Arc'Teryx jakke på meg når den jeg har kvelder 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har tre turbukse fra RR. To av dem har jeg brukt helt sinnsykt mye og de er like gode. Men når det er snakk om vanntette ting så kjøper jeg utelukket Helly Hansen. Bor på Vestlandet og det er det eneste som duger. Elsker Odin jakka. Har marsjert timesvis I pøsregn og den har aldri sluppet en dråpe inn. Beskyttelsen i halsen og hetten er også det beste jeg noensinne har prøvd 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintersola skrev (2 timer siden):

Har tre turbukse fra RR. To av dem har jeg brukt helt sinnsykt mye og de er like gode. Men når det er snakk om vanntette ting så kjøper jeg utelukket Helly Hansen. Bor på Vestlandet og det er det eneste som duger. Elsker Odin jakka. Har marsjert timesvis I pøsregn og den har aldri sluppet en dråpe inn. Beskyttelsen i halsen og hetten er også det beste jeg noensinne har prøvd 

Jeg gikk til innkjøp av en del Helly Hansen selv, å jeg må si, passform, vanntetthet og funksjoner er helt topp! Strålende fornøyd og har enda ikke blitt våt i Odin 🤩🔥

kommer nok til å handle mye derfra framover 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.