Gå til innhold
  • Bli medlem

Gassprisene


Dompappen

Anbefalte innlegg

https://e24.no/det-groenne-skiftet/i/y426zr/dnb-russiske-gasskutt-kan-foere-til-energirasjonering-i-norge

Kommer dette til øke prisene på gassboksene vi bruker på tur? Det går en del bokser i løpet av sommeren. Jeg har også kjøpt en del gass i vinter til en gass oven. Har ikke satt meg inn hvor denne gassen kommer fra, antar at det er "norsk" gass vi fyrer i våre gassbrennere? Noe som har peiling?

Endret av Dompappen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selve gassprisen er vel uansett en brøkdel av det du betaler for boksen, så med mindre produsentene utnytter situasjonen med å sette opp marginene sine vil du nok neppe merke noe vesentlig forskjell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema i Sv 55 Skr 230 gr ca 20% höjning tillverkare i Asien då inte Norsk gas på stora behållare för retur så är det ev Statoil gas.

Får anv vedkök om man har möjlighet till bränsle.

Endret av Håkan S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dompappen skrev (9 timer siden):

Trolig.  Men I forhold til de som er avhengig av gass  til sitt daglige forbruk, så mistenker jeg at de fleste nok vil tåle det uansett. Men blir det for ille er kanskje tiden inne til å prøve en spritbrenner!   For egen del er jeg mer bekymret for prisøkningen på toalettpapir, for er det noe jeg gjør omtrent hver dag, så er det å ..... :-o

 

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esw skrev (10 timer siden):

Selve gassprisen er vel uansett en brøkdel av det du betaler for boksen, så med mindre produsentene utnytter situasjonen med å sette opp marginene sine vil du nok neppe merke noe vesentlig forskjell.

Så dyrere gass altså. Med begrunnelse "markedssituasjonen" 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.