Gå til innhold
  • Bli medlem

prisvinnende film - Earning a River


Anbefalte innlegg

Annonse

 

 

Sitat
ost skrev (21 timer siden):

Gleder meg til å se den. Uansett: gratulerer med vel gjennomført prosjekt!

 

Tusind tak Ost! Ja Earning a River er en lang film, så det kræver lidt tid at se den. Håber du kan lide den🙂

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte filmen din veldig godt:-). Veldig bra fortalt historie og jeg er enig at det gir en annen følelse når man må slite for å nå målet hele veien, enn at man bare tar båt eller helikopter inn for å padle ut. Du viser også noen utfordringer med lettpakking som er spennende

Gleder meg til å se mere fra deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odin1 skrev (På 29.4.2022 den 10.26):

Jeg likte filmen din veldig godt:-). Veldig bra fortalt historie og jeg er enig at det gir en annen følelse når man må slite for å nå målet hele veien, enn at man bare tar båt eller helikopter inn for å padle ut. Du viser også noen utfordringer med lettpakking som er spennende

Gleder meg til å se mere fra deg

Tak Odin. Ja på trods af den tunge oppakning har vi mange fine letvægtsudstyr med os (bare lad være med at fejre fødselsdag samtidig er der mange tips at hente). 

På min vimeo profil ligger flere film. Jeg kan varmt anbefale inflatable people (engelsk) og alene på fjätan (dansk tale med tekster). Selvom de er gamle er de stadigvæk værd at se. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.