Gå til innhold
  • Bli medlem

Strikk til teltstenger (Helsport)


dede

Anbefalte innlegg

Jeg har helsport SL fjellheimen og strikker i stenger er blitt slappe.  Ser dette er noe som skjer så tenker det bare er å skifte de ut (teltet er 4? år gammelt - ikke veldig mye brukt - men er gjerne for gammelt til å klage til HElsport der jeg kjøpte teltet på outleten?).  Jeg bruker ikke teltet på vinteren (og ble ikke brukt i fjor sommer heller så har ligget en stund.  Tenker jeg klarer å skifte strikkene - men noen som har ide om det er forskjell på strikker og verdt å kjøpe noe fancy?  Er Helsport sine ok nok eller vil de bli like fort slappe igjen? Ser ut som de ikke har Helsport-strikkene på xxl eller andre butikker i nabolaget (må dra innom platou for å sjekke der)  og er jo teit å bruke en formue på porto om jeg kan få tak i noe tilsvarende i "vanlige" / andre butikker (helst Stavanger/Sandnes/Bryne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både Hilleberg og Helsport har slitt med dette en periode, etter en dårlig leveranse fra stangprodusenten. Jeg fikk i hvert fall sendt gratis nye strikk fra Hilleberg når jeg meldte fra.

Det kan midlertidig fungere å korte ned strikken, men før eller siden må du nok bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nye strikker tilsendt uten kostnad fra Helsport, men det var før de ble kjøpt opp...

Jeg har også sett at Sport1, har helsport strikker for salg i butikk, da kan du kanskje handle over disk i stedet for å betale porto dersom du må handle på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilsendt nye strikker. Teltene var kjøpt i outlet før oppkjøp, men kontaktet de etter oppkjøp. Sendte bilde og kvittering, og hadde en hyggelig prat. Ikke noe problem å få tilsendt nye strikker da ihvertfall. På det ene teltet var det brukt to ulike strikktyper og det var tydelig at den ene typen var betydelig dårligere enn den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nubben skrev (2 timer siden):

Jeg fikk tilsendt nye strikker. Teltene var kjøpt i outlet før oppkjøp, men kontaktet de etter oppkjøp. Sendte bilde og kvittering, og hadde en hyggelig prat. Ikke noe problem å få tilsendt nye strikker da ihvertfall. På det ene teltet var det brukt to ulike strikktyper og det var tydelig at den ene typen var betydelig dårligere enn den andre.

Jeg får også nye strikker fra Helsport :-)  Mulig siden teltet mitt også er kjøpt på outleten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det var en tråd på dette i 2021 og jeg sjekket mine strikk da. Resultatet ble nye strikk til to telt tilsendt gratis fra Helsport (Etter at de var kjøpt opp). Strikken på Svalbard 6 fra 2015 var helt ødelagt selv om teltet nesten ikke var brukt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.