Gå til innhold
  • Bli medlem

Barents trollheimen 3


Myllarguten

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, dette er mitt første innlegg på forumet. Kjøpte mitt første telt barents trollheimen til 7300kr synes det var en god pris. Lite info på forumet om teltet. Så lenge på helsport fjellheimen med god plass innvendig, kona syntes lofoten hadde fin inngang med ekstra åpning i front. plutselig dukket barents trollheimen opp som er en modell som har begge løsningene, tror jeg blir fornøyd. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai ai ai der fikk du satt griller i hodet mitt. Det er nok et telt du blir fornøyd med, lite info da det er relativt nytt. Det er en tråd om Finse her. Finse er utsolgt så jeg har sett på dette som vintertelt. Trur jeg må sove på det men 2 igjen til den prisen så frister det veldig. 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakket ut teltet og satte det opp i stuen i går angrer fortsatt ikke, lett å sette opp og mange gode løsninger. Har ikke telterfaring siden dette er mitt første telt, min erfaring er fra barndommen i hagen og knappetelt i forsvaret. Valget mitt av telt tok jeg pga typen telt tunell god plass, lett å sette opp, skal tåle fjelltur, lett tilgjengelig og god service, vannsøyle. barents tenker på miljø merkelappen som satt på pakkposen var laget med frø inni så den kan plantes

Barents har mange brukte telt på nettsiden sin også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Bjørnar Ø skrev (25 minutter siden):

Kikker også på samme telt, dog er de tomme hos Revir, men skal vel la seg gjøre å få det på prismatch hos xxl skulle jeg tro.

Lov å prøve men heter seg vel at varen skal være på lager.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.