Gå til innhold
  • Bli medlem

Hammock


anon

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er over snittet glad i hengekøye og brant dermed noen tusenlapper på alt som var av produkter fra Ticket to the moon i fjor. Tanken var å ha en hengekøye for enhver turanledning, enten man bare skal slappe av i solen en time (compact) eller ligge lengre/sove under åpen himmel (original).

Jeg ble imidlertid litt skuffet når jeg testet det ut. Når jeg legger meg i hengekøyene så synker jeg så langt nedi at kantene lukker seg over meg, og jeg verken får sol eller åpen himmel. Jeg får rett og slett 360 grader med hengekøye.

er jeg helt idiot og ikke har forstått hvordan disse fungerer eller skal det være sånn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
anon skrev (4 minutter siden):

Hei,

er jeg helt idiot og ikke har forstått hvordan disse fungerer eller skal det være sånn?

 

Jeg bruker å si at i 99,8% av tilfellene så er det brukerfeil, så det er nok det første.

Dog, jeg kjenner ikke TTM køyene så godt, men kan hende de er veldig breie, og dermed dekker godt over deg!?

Ligger du diagonalt i hengekøyen, eller på langs? Om det er det sistnevnte så er svaret å legge seg diagonalt slik at du ligger noenlunde flatt og dermed får mindre kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset. Dette var nytt for meg.

 

ytterkanten på disse hengekøyene virker å være strammere enn resten. Vil man ikke dermed få nakken i en veldig rar posisjon når man ligger slik da stoffet i hengekøyen vil være veldig vertikalt akkurat der man har hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon skrev (21 minutter siden):

Tusen takk for tipset. Dette var nytt for meg.

 

ytterkanten på disse hengekøyene virker å være strammere enn resten. Vil man ikke dermed få nakken i en veldig rar posisjon når man ligger slik da stoffet i hengekøyen vil være veldig vertikalt akkurat der man har hodet?

https://www.hengut.no/2018/06/19/oppheng-i-praksis/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengekøye fungerer best når du ligger diagonalt, men På tttm (og de fleste andre hengekøyer) vil de ekstra panelene på sidene være mer eller mindre ubrukelig areale. Sømmene er for stramme til å ligge på, så disse blir bare overflødig materiale som i tillegg gjør det vanskelig å ligge diagonal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.