Gå til innhold
  • Bli medlem

Sy sammen tørrtopp og tørrbukse


Imp

Anbefalte innlegg

Jeg har en tørrtopp og en tørrbukse jeg liker veldig godt. Men det er ikke tett nok ved elvepadling. Så tenker jeg at det må være mulig å sy sammen disse to. 
 

Er det noen her som har erfaring med å sy i den type stoff? Noen som har gjort lignende og påtar seg oppdrag? Er skeptisk til å overlate til sydame etc… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Marius Engelsen skrev (1 time siden):

Det er vel «bare» å sy sammen på vanlig måte og bruke sømteip imellom.

Men hvordan skal du få på deg dette når du har sydd det sammen? Du trenger en glidelås å komme inn gjennom, og da snakker vi tørrdrakt? 🤔

Tenker at det sys sammen i front og en glidelås rundt resten. 
 

Bare og bare du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imp skrev (10 timer siden):

Jeg har en tørrtopp og en tørrbukse jeg liker veldig godt. Men det er ikke tett nok ved elvepadling. Så tenker jeg at det må være mulig å sy sammen disse to. 

Får du inn vann fordi du er mye utenfor kajakken i elva eller mens du sitter i kajakken  (padler/ruller/etc.)?

Vil det ikke være skikkelig krøkkete å få på seg tørrdrakten om den er sydd sammen i magehøyde i front? (Antar det er en grunn til at ingen produsenter lager drakter slik. )

F.eks. Kokatat har en todelt tørrdrakt hvor topp og bukse kan separeres helt: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.