Gå til innhold
  • Bli medlem

Føreforhold Romeriksåsen. Utskilt fra Hvor har du vært på tur i dag - 2022


Walle

Anbefalte innlegg

Skogens Stønn skrev (24 minutter siden):

Har ikke vært, men er på tur nord på Romeriksåsene akkurat nå. Reine påskestemninga!

IMG_20220223_094338.thumb.jpg.59f10dab0f7f67c5e655d73c872e85f1.jpg

Hvor startet du fra ?

Og har du noen guestimate på snødybde?

Vurderer pulktur med den minste arvingen i Romeriksåsen etterhvert, og tenkte å starte fra parkeringen ved Råsjøkrysset eller Bruvoll. (Dog hverken hun minste eller de eldre søskene har vært så glad i første etappen fra Bruvoll og opp til Snellingen 😂)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Walle skrev (31 minutter siden):

Hvor startet du fra ?

Og har du noen guestimate på snødybde?

Vurderer pulktur med den minste arvingen i Romeriksåsen etterhvert, og tenkte å starte fra parkeringen ved Råsjøkrysset eller Bruvoll. (Dog hverken hun minste eller de eldre søskene har vært så glad i første etappen fra Bruvoll og opp til Snellingen 😂)

 

 

Bildene er fra Stormåsan, rundt en kilometer øst for Grøsåkervangen. Knedybde i snitt. Nå har ikke jeg noen erfaring med pulk, men jeg kan ikke helt forestille meg  at det ikke skal gå helt fint. Jeg hadde i hvert fall ikke sagt nei til å dra på en pulk, i hvert fall ikke på grunn av snøen. Snøen er fastere på 10 cm dyp. Veldig fint trugeføre. Snellingen er høyere opp enn her, så der er det antakelig enda bedre. Tror du får en fin tur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.