Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Tirich Mir sovepose (gammel) hvor bra?


Morten1

Anbefalte innlegg

Sønnen skal på overnatting og bør ha ok sovepose. Har to poser.

En gammel helsport pose av typen tirich mir. Mener den er av dun og skal være ok?

Har også en en Helsport Alta pro 3-sesongs pose.

Tror Tirich mir er varmere men usikker den mangler det meste av lesbar merking. Noen som vet hvor bra den posen er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

Jeg har en Tirich Mir. Husker ikke helt når jeg kjøpte den, tidlig 2000 tallet en gang.
God pose det selv om den er litt tung sammenlignet med dyrere poser. Mener den veier 1.7 kilo. Er vel 700 eller 800 dunkvalitet i den.
Jeg har brukt min på vintern i et par minus og det gikk fint. Brodern har og brukt den på vårpilking på fjellet.  Jeg fikk tilsendt specs fra Helsport på den for noen år siden men har ikke det lengre. Mener den har rating til -8, før EN systemet. Sjelden jeg bruker den både fordi jeg har lettere poser og fordi den er et knepp liten til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.