Gå til innhold
  • Bli medlem

Bæresystem til truger.


turid

Anbefalte innlegg

Annonse

:wink:

Jeg har ofte brukt en 3m lastestropp som jeg har tredd inn i hempen på det orginale beskyttelses stoffet over "stegjernet" på trugen, hengt hver ende over skuldrene, krysset de bak på ryggen (gjennom trugen) og frem igjen, og festet spennen på magen. Da henger de like godt som en enkel sekk med magebelte! ;)

Det jeg ikke har prøvd, er å falle hardt bakover med trugene på ryggen!!!!

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat. Var det jeg selv fant ut da jeg gikk ut i sted. Festet de med et hundebånd og fast i magebeltet, omtrent slik du sa. Var en gammel knute på båndet, oppdaget jeg underveis, og den gnagde på skulderen. Er en stor fordel med fete skuldre! Uansett var det mye lettere enn å bære de samtidig som man manøvrerer lina med hunder i enden.

Ja, jeg tenkte på det med å falle, så jeg la de slik at jernene ikke skulle skjære inn i ryggen. Men det ville nok uansett være som å skrelle ryggen etter ei steinur, om man først ramler bakover....Det ultimate hadde antakelig vært å feste de på rumpa, der finnes det ingen vitale organer som kan ta skade...eller? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.