Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna service


Robinson

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle skryte litt av Norrøna. Jeg har en Finnskogen jakke og en Dovre jakke med samme problemet . Glidelåsene. Finnskogen jakka er 5-6 år gammel, mens Dovre jakka er i alle fall 20 år. Jeg så på service siden deres at de ikke kunne påta seg å reparere klær eldre enn 11 år, så jeg sendte en e-post og forklarte dette med Dovre jakka. Og damen svarte at jeg bare kunne sende dem denne også. Selv om de ikke lagde den jakka lenger, og ikke lenger hadde originale glidelåser til den, var hun overbevist om at de skulle kunne finne en glidelås som passet og sy den på Dovrejakka. Service siden deres som forklarer gangen i prosessen, sier blant annet, at når jakken er mottatt til deres verksted, vil en faktura på kr.650,00 ( hvis det ikke er garanti arbeid) bli sendt og forventet betalt før arbeid påbegynnes. Her om dagen kom Finnskogen jakka i posten, med fikset glidelås. Jeg vet ikke om det er ny, eller om de har reparert den gamle. Uansett er glidelåsen nå i orden, og jeg har enda ikke sett noen faktura. Og jeg har ikke en gang betalt porto, for jeg fikk den lokale Norrøna butikken til å sende den for meg. Dovre jakka har jeg ikke fått enda, men den ble sendt noe senere. Jeg venter spent på den.

Og nei, de har ikke lovet meg en gratis Recon dress for å skrive dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke benyttet meg av Norrøna service på lenge, men har kun gode erfaringer.

Bla. når jeg sendte inn Lofoten GTX jakka for glidelåsbytte, skrev jeg en liten merknad om hvor dårlig løsning de hadde valgt for å feste hetta. Når jakka kom tilbake hadde de laget nytt opplegg for å feste hetta bedre. Kostet ikke en krone og har fungert knirkefritt i sikkert 10 år nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har brukt Norrøna sin service flittig i flere år. Mest for å skifte glidlåser på en 11 år gammel Svalbard soft gore tex jakke og en 10 år gammel Svalbard soft shell bukse.

Vet egentlig ikke om det behovet taler til deres fordel, men de fikser nå alt og noen ganger uten å be om penger for det også. Det holder i alle fall liv i plaggene som brukes både på tur året rundt og til hverdags når det passer seg. Er det første jeg griper etter når jeg skal ut.

Nå er jeg litt ute av sortimentet deres fordi de sjeldent til aldrig har salg, og det blir for dyrt å kjøpe alt man trenger og vil ha (2 ulike ting det) til full pris. Men hvis Norrøna kommer med en Bib i samme materiale og form som soft shell buksa, og en ny variant av Svalbard jakka så er det ting jeg gladlig betaler for. Har virkelig gjort jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Chirsbom said:

Nå er jeg litt ute av sortimentet deres fordi de sjeldent til aldrig har salg,

Du kan ofte finne veldig gode tilbud på outlet-nettsidene til Norrøna. Gjerne med 40-60% rabatt. Du må abonnere på nyhetsbrevet for å få tilgang, men da får du også beskjed når de fyller nytt på outlet-siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn J skrev (17 timer siden):

Du kan ofte finne veldig gode tilbud på outlet-nettsidene til Norrøna. Gjerne med 40-60% rabatt. Du må abonnere på nyhetsbrevet for å få tilgang, men da får du også beskjed når de fyller nytt på outlet-siden.

Det er ikke nødvendig med nyhetsbrev-abonnement, men kun å ha en registrert brukerkonto på siden. Dog, det hjelper å være abonnent på nyhetsbrevet, da man gjerne får beskjed ganske tidlig når de har fylt opp outleten :) Er selv flittig bruker av den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.