Gå til innhold
  • Bli medlem

Primus gir deg gratis reservedeler ut 31. Mars.


Navigatøren

Anbefalte innlegg

Ville bare si ifra her hvis folk ikke har fått det med seg. Primus har nå en kampanje hvor de 

sender deg reservedeler gratis i posten. Jeg får nå ny piezotenner til min Easyfuel. Genialt!

Det gjelder til 31. Mars. 

 

https://www.primusequipment.com/eu/en-gb/service-for-a-reason?fbclid=IwAR0VVt-YIcWf_whDPb4vZ6quG0nx3YCij6mmYe57B0CvvG9NUNnJll-lfpw

Endret av Navigatøren
,,
  • Liker 4
  • Takk 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Navigatøren skrev (På 4.2.2022 den 10.31):

Ville bare si ifra her hvis folk ikke har fått det med seg. Primus har nå en kampanje hvor de 

sender deg reservedeler gratis i posten. Jeg får nå ny piezotenner til min Easyfuel. Genialt!

Det gjelder til 31. Mars. 

 

https://www.primusequipment.com/eu/en-gb/service-for-a-reason?fbclid=IwAR0VVt-YIcWf_whDPb4vZ6quG0nx3YCij6mmYe57B0CvvG9NUNnJll-lfpw

Takk for tips! Blir spennende å se om jeg får ny pumpe til min omnilite ti :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg oppfatter det, så virker det som Primus blir presset ut av markedet. Jeg selv sverger til gode produsenter, og tviholder så lenge jeg kan for å støtte opp. I butikkene mister de plass, noe jeg synes er meget synd.

På nett er det noe helt annet, men der er ingenting i fronten å promoteres. 
Kanskje er det snakk om profitt som gjør dette. Som det siste jeg kjøpte fra de, så måtte jeg ty til nettet. Ikke en eneste en av butikkene jeg oppsøkte hadde dette om ikke et eneste produkt.

Så det er flott at de også strekker seg litt lenger her. Det er service som man ikke kan eller skal forvente. Det blir ++ fra meg, og nok engang ser jeg nok etter primus neste gang også👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fikk ny slange med justeringsventil til min eldgamle Himalaya brenner. Pluss en pakning og flamme spreder til en gammel Omnifuel . 

Nå er begge som nye igjen , og jeg har ALT for mange brennere 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

saune skrev (16 minutter siden):

Hvor får man bestilt disse gratis delene? Er det noen som har URL?

Er link i første post.

Jeg har fått komplett forvarmingsbøyle med slange/regulator og dyse til et ETA power kjøkken. Forvarmingsbøylen hadde fått litt juling og knakk når jeg prøvde å rette på den. Topp service av Primus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omnilite skrev (24 minutter siden):

Er link i første post.

Jeg har fått komplett forvarmingsbøyle med slange/regulator og dyse til et ETA power kjøkken. Forvarmingsbøylen hadde fått litt juling og knakk når jeg prøvde å rette på den. Topp service av Primus!

Takk, det hadde jeg ikke lagt merke til… ja, det får en si, det er virkelig topp service:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ble nokså imponert over Primus nå. I 2008 tok slangen på min Primus MFS (forløper til Ominifuel) fra ca 2002 - fyr i 30 minusgrader, da gikk det ikke å få tak i slange og brenneren ble lagt vekk og ny brenner ble innkjøpt. Testet for moro skyld om en Omnifuel slage passet på denne, og det gjorde den (om rensewiren i MFS blir fjernet eller modifisert noe). Så jeg sendte bilde av MFS brenneren til primus og etterlyste ny slange, samt oppgav at omnifuelslange passet. De hadde ikke til MFS, men kunne godt sende en omnislange gratis. Imponert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en ny "kopp" og flammespreder til min Omnifuel. Den skal i alle fall være på vei i posten.

Jeg hadde en god dialog med Anders i Primus: Han gav meg noen tips til hvordan jeg kunne fikse det selv, og sendte deler etter at jeg ikke klarte å fikse det på egenhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.