Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Spitsbergen xtrem 3, mangler ventilasjonsventil innerteltet


LitekH

Anbefalte innlegg

Jeg har et to år gammelt Spitsbergen xtrem 3 telt. På nettsiden til Helsport så vises det på et bilde av innerteltet, at det er en lufteventil i innerteltet. På mitt telt mangler dette. Har vært i kontakt med Helsport, men får ikke svar. Er det andre som har samme telt,  og har denne ventilen i innerteltet, eller er det bare i i 4 mannsutgaven at det er ventil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LitekH skrev (16 timer siden):

Jeg har et to år gammelt Spitsbergen xtrem 3 telt. På nettsiden til Helsport så vises det på et bilde av innerteltet, at det er en lufteventil i innerteltet. På mitt telt mangler dette. Har vært i kontakt med Helsport, men får ikke svar. Er det andre som har samme telt,  og har denne ventilen i innerteltet, eller er det bare i i 4 mannsutgaven at det er ventil?

Jeg har Spitsbergen X-trem 4 camp fra 2016 eller 2017 og har heller ikke denne lufteventilen. Har heller ikke savnet den da jeg synes det funker fint å åpne litt på det tette stoffet i dørene slik at man kan lufte igjennom netting, eller åpne toppen dørene på innerteltet litt (både tett stoff og netting). Ventilen går jo bare ut i ytterteltet uansett? image.png.394ea5ba6f2419d92b9624ed0c215f16.png

Endret av Terka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forløperen SVEA 4 Camp og den har ventil nede til høyre innerst om du ser fra det store forteltet og innover. Denne bruker vi dog aldri da vi, som @Terka, synes det er mer hensiktsmessig å åpne glidelåsen bittelitt i toppen på begge sider, med eller uten myggnetting, og føler at det er enklere å styre luftingen på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.