Gå til innhold
  • Bli medlem

Extrem sovsäck -30 från Aliexpress, någon som provat?


Anbefalte innlegg

Någon som har några erfarenheter av dessa vintersovsäckar från Aliexpress "Black Snow"? Tycker vikten är ok i förhållande till vad man får, 2.4 kg för 2000g dunfyllning med en "komfort" temperatur mellan  -20 och -30 grader Celsius.

Någon som har vågat prova att beställa :D

https://www.aliexpress.com/item/1005002362505915.html?spm=a2g0o.cart.0.0.78813c003pSof8&mp=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hende det er litt optimistiske spesifikasjoner på den soveposen... 

Om noen går til innkjøp eller allerede har gjort det, må de gjerne komme med en liten tilbakemelding på om den holder det den lover.

Jeg får ikke komprimert verken WM Puma'en (-32) WM Kodiak'en (-18) eller WM Versaliten (-11) min så liten som det de tilsynelatende får til med denne*. 
 *Basert på en antagelse av at de er en 0,5'ish ltr flaske som er satt opp der.

 

Det sagt, uten at jeg håper dette leder til en diskusjon om etisk dun, så har dunvottene og dunsokkene jeg har kjøpt på aliexpress vært av ok kvalitet, der duna har bra spenst som holder seg. Og en kamerat av meg har en dunquilt som også virker å være av bra kvalitet, selv om den hadde vel heftige spesifikasjoner til å være ett par cm tykk.
Problemet ser i stor grad ut til å være at spesifikasjonene ikke stemmer, så man vet aldri helt hva man får. Spesielt størrelsesmessig.

 

Bilde fra nettsiden linket til  i første tråden ovenfor.

image.png.b6cd7c4e8e82b673a6b0f6bed509c8b2.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

köp tex vedkök och div andra produkter ej  viktiga för ´överlevnad´från dessa leverantörer och välj då stora kina varumärken som NH tex då är det vanligare att du blir nöjd med produkterna mitt sommar tält var ok.

Ang sovsäck så står det var för FP det är det som kan vara underlag för bedömning av vad det är du köper om man kan lita på uppgifterna varor från Wish har jag fått pengar åter på när jag sänt in bevis på felaktiga säljar påståenden av specificationer.

Endret av Håkan S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.