Gå til innhold
  • Bli medlem

Skivideo laget med 360-kamera


Anbefalte innlegg

Hola muchachos!

Kjøpte meg 360-kamera og stødig hands free mount og filmet litt når jeg var ute med Gammene i lørdags.

Glemte å rengjøre linsene, og kameraet rører på seg litt mye når jeg går klassisk men dette var første gang jeg brukte alt. Mye å sette seg inn i. Nedover Wyller funket det sykt bra!

 

  • Liker 2
  • Forvirret 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wim Hof-inspirert kuldeterapi.

Jeg bader i fjorden og, men det er noe spesielt med å gå på ski i Baywatch Mode. Den gofølelsen man har når man kommer hjem etter en skitur kan man ta ganger 3, minst, når man har vært ute med minimalt med klær. Masse endorfiner, men også dypere ting. Det er mye å lære av kulda.

Er så vant nå så det føles naturlig og jeg er som regel ikke kald i det hele tatt. Hvis det er ordentlig kaldt eller jeg skal på langtur så velger jeg å ta på meg klær men ellers foretrekker jeg følelsen av å være i kontakt med elementene.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.